Thursday 19 September 2013

Ülesanne 1.2. Helifailidega seotud ülesanne.


Teise ülesandena katsetasin helifailide loomist. Selleks kasutasin keskkonda AudioPal. See on huvitav keskkond, kus on võimalik helifailina salvestada oma telefonikõnet, muuta teksti helifailiks, salvestada enda teksti ning üles laadida audiofaile. 
Mina proovisin muuta teksti helifailiks. Selleks tuli keskkonna vastavasse "kastikesse" tekst trükkida, valida millises keeles tekst loetakse ning kes (kas mees- või naishääl) seda loeb. Eesti keelt ei ole valikutes pakutud. Küll aga proovisin inglise, saksa ja soome keelt. Soomekeelne hääldusviis tundus proovitutest kõige sobilikum. Valmis helifaili link saadetakse automaatse e-kirjana. 

Panen siia fali, mida on võimalik kuulata.  
http://www.audiopal.com/grab_your_widget.html?mId=50093506.2

Lisaks failis öeldule arvan, et kuna veebis on taolisi vahendeid küllaga, siis võiks lasta ka õpilastel mõned oma kodutööd helifailina esitada. Oleks tore vaheldus nii õpetajale kui ka õppuritele... 

3 comments:

  1. Mulle meeldis. Kuulasin enne faili :) ja siis alles lugesin siinset postitust. Kuulates olin segaduses, sest ei mäletanud kedagi aktsendiga rääkimas. Nüüd olen vaimustuses sellisest võimalusest.

    ReplyDelete
  2. Mulle meeldis. Kuulasin enne faili :) ja siis alles lugesin siinset postitust. Kuulates olin segaduses, sest ei mäletanud kedagi aktsendiga rääkimas. Nüüd olen vaimustuses sellisest võimalusest.

    ReplyDelete
  3. Aitäh! Mulle ka meeldis! Oleks tore vahest õpilasi samal viisil üllatada :)
    Muidugi arvan, et keeleõppes või siis erialaga lõimitud keeleõppes oleks see väga hea variant vahelduse loomiseks. Las inglane või sakslane vms loeb ette... :)

    ReplyDelete